kan det bli tråkigare?

Blää så huvva tråkigt jag har! Sitter och längtar tills kvällen hela tiden, men inte går det fortare för det! Snart är det i alla fall lunch, ska bli kul att komma hem och krama om Mamma och Mimmi :) Det känns som att de varit borta himla länge... Och hur ska jag klara mig när jag flyttar? Haha :) 

Såg just lite bilder på mina småsyskon hos pappa, de har varit ute och seglat och gått på grönalund. De är så söta och börjar bli så stora, alla tre! Jag saknar dem så mycket så det gör ont i hjärtat ibland! Jag hoppas att jag kommer kunna åka ner oftare nu.. Det skulle vara så kul att få träffa pappa och syskonen, sara och vännerna där oftare.. Hm, hips vips flyttar jag in hos dem, hehe :)

Gud, ni måste ju tro att jag inte jobbar alls ;) Jag är faktiskt rätt effektiv och har gjort bort det som ska göras, sitter bara och väntar på att en musiker ska komma med några noter eller hur det nu var så ska jag kopiera upp dem ;) Också svarar jag ju i telefon... Fast det ringer inte så många idag, så har ni inget för er så ring hit och surra med mig ;) Hehe :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0