Last day...

Hello! Sista dagen innan helg, Gud så skönt! Och ikväll ska jag nog fara på öltältet med Britta och kanske någon fler, men först ska vi förfesta lite :) Det ska bli himlans kul! Men den ständiga fråga, what to wear??? Äh, jag hittar säkert någonting bra :)

Idag kommer mamma och mimmi hem från Stockholm, hoppas de har köpt någonting fint åt mig :) Haha, det minns jag från när man var liten. Jag hoppades jämt att jag skulle få någonting då mamma varit borta, och det fick jag ju. Jag blev ju glad för minsta grej, speciellt kläder men inte Mimmi inte. En gång när mamma var på gotland så önskade sig Mimmi en Rödprickig nalle, punkt slut, det gick inte att diskutera! Tror mamma for runt hela gotland för att hitta denna nalle, och det gjorde hon också :)





Saknar det redan...

Kommentarer
Postat av: AnnaSara

Hahaha, japp jag gav mig inte förään jag hittat en prickig nalle och en rosa klänning för det önskade hon sig ju också. Det var lite lättare att hitta något till dig, en fin tröja, en bok, eller något annat. Allt tyckte var bra och du blev glad. Denna gång har vi också hittat finfina grejor åt dig - kom hem så får du se :-)

2010-07-23 @ 10:56:28
URL: http://tjohalija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0