Presenter

Hehehehehe... Har nyss pratat med Emil och berättat hur synd det är om mig och mitt lilla huvud, och nu tror jag att han ska och köpa någonting till mig ;)

- "Men stackars dig, lilla knoppan.. Jag ska bara klippa gräset jag, sen ska jag och kolla på en grej"

Låter det inte som att jag ska få någonting? Visst? Alltså det är det BÄSTA jag vet, att få presenter! Det är så kul :) Ja, jag vet, i den här åldern ska man ju börja säga "äh... nu förtiden är det roligare att ge saker än att få saker.." Ha! Kommer aldrig komma ur min mun! Jag bara ääälsssskaaaar att få presenter, speciellt då jag vet om det för då kan jag snoka runt massor innan ;) Hihi!

Men jag tror jag kan gå Emil på nerverna då han säger att jag ska få en överraskning, eller typ innan jag fyller år. Jag frågar 1000 gånger (om dagen...) och ibland... Ja... Ibland kan jag till och med börja tjura om han inte säger... Fy vad barnsligt! Men that´s me :)

Nämen åh! Kolla! Bara 48 minuter kvar till jag går hem, underbart!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Massor med Lycka Till !!!

2010-07-28 @ 22:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0