SKIT

Okej, de här ska jag beställa:) Det kommer bli jätte fint, helt underbart fantastiskt... OM DET DÅ BARA GÅTT ATT BESTÄLLA!!!! Jag satt hur länge som helst igår men det gick inte, jag blev så jäkla tjurig! De är från Vinylahome.se, har någon beställt därifrån? Hur gör man??? För det går bara inte att ta det på faktura för då ska man fylla i någonting som heter "framtida adress titel referens"? Eh? Och jag har fel betalkort så det går inte med kort heller :( Booo! Jäklapissskitochhelvete (förlåt mamsen). Idag ska i alla fall emil komma och försöka betala med sitt kort... Men jag och tålamod, jag vill ha Nu Nu Nu!



Kommentarer
Postat av: Janne

Kan jag skönja ett visst mått av otålighet??

ASG

2010-07-30 @ 19:00:10
Postat av: Sofie

Den där texten har vi hemma i sovrummet :)



http://sofieri.blogg.se/2010/february/skumt.html#comment



Jag beställde mitt från tradera.

2010-07-31 @ 20:31:22
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0