Trevlig helg och nytt jobb :)

Hallå! Första dagen på nya jobbet, det har gått bra :) Har fåtträkna lite pengar, fixa med lönerna, skriva in lite grejer och faxa iväg :) Kul! Nu har jag just lagt iväg en beställning till HM och försöker tänka bort ångesten över priset. Men... Hmm.. Tänkte att mamma kan betala lite eftersom att jag ska lägga massa pengar på att flytta?? ;)

I helgen var vi på Farmen med Leo och Dessi, det var kul, men vi tappade bort dem och jag slog i min arm som bara tusan så jag var tvungen att gråta lite på vägen hem, pinsamt men sant! Jaja.. Det var kul i alla fall, men är det inte alltid roligare på förfesterna, innan man går ut? Det tycker då jag :)

Snart kommer Emil hit, han ska köra ner resterande av min familj på tågstationen, de ska till Stockholm så jag är själv i veckan :) Eller neee, emil ska ju va med mig:)

Bilder från innan Farmen, de är från Dessis blogg :) Dessib.blogg.se, jag var så slö så jag tog inga bilder själv ;P




Sa jag att jag köpt ett svinsnyggt köksbord + 6 stolar? Ska försöka få ut en bild, men det är isärskruvat så...

Kommentarer
Postat av: Janne

Innan du handlar för mycket. Kolla vad det kostar att hyra en lastbil. Det kan gå åt för att transportera allt :)

2010-07-19 @ 20:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0