Värdelöst inlägg

Ännu en ny dag på jobbet! Nu får jag det att låta som att jag inte trivs här, vilket jag gör, himla trevliga arbetskamrater :) Men ibland går det så förbaskat långsamt!

Och förresten, för alla ni som undrar hur det slutade igår, jag fick en present :D Hehehe. En bok, jag önskade mig en ny bok, vilket jag gett emil små "vinkar" om nu ett tag. Det är ännu en sak med mig och presenter (borde kanske göra en kategori med Jag och presenter?) när jag väl kommit på att jag vill ha någonting då kan jag inte sluta tjata. Jag gör det på flera olika sätt dessutom, jag pratar om den grejen, berättar hur bra den är, hur bra jag skulle må om jag hade den, och hur mycket gladare jag skulle bli då, and so on... Gud... När jag läser det inser jag hur jobbig jag är :P

Hmm.. Vad intressant va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0