Velig

Jag känner mig en aning... Kluven.. Jag vet inte var jag vill i höst, jag vet att jag vill bli sjuksköterska, Gud det är ju min dröm! Men var vill jag bo? Jag har ju en säker plats i Övik, men jag tackade ju Ja till 3 reservplatser också, däribland Eskilstuna där min reservplats var himla bra! Jag har ju velat komma in där, det är ju sjukt nära pappa och mina småsyskon, farmor och janne och också några vänner... Men Eskilstuna? Vågar jag ens gå ut själv där? Haha, gud så fjantigt det där lät ;) Men jag känner också att om jag far dit så kanske jag tappar kontakten med mina vänner jätte mycket, och jag vill verkligen inte det. Ni vet, även om man hörs på telefon så är det inte samma sak.

Såhär tänker jag om Övik: Jag hammnar i mitten, inte såååå långt till varken mamma+vänner men inte heller såååå långt till pappa. Det tar bara ett par timmar att komma fram, jag skulle kunna komma på fler helger till pappa och träffa syskonen och jag skulle också kunna åka till mamma och träffa mina vänner och de kan ju komma till mig med :) Ja.. Jag vet inte riktigt alls hur jag ska göra.. Tips?

Kommentarer
Postat av: Janne

Vänta tills du får besked. Som det är nu bränner du bara en massa energi på tankar om något som du inte vet. Det är lät att säga men rådet är: Avvakta kaftfullt :)

2010-07-16 @ 19:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0