Festhelg

Tjo! Längesen igen ;) Men det är ju studentveckan så jag har fullt upp! Vår klass började i Lördags - Ännu en vit vecka för SP3d - Förfest hos sven och sedan for vi på Alstar och åt på kvällen och var ute där. Vi hade en himla kul kväll i alla fall. Vi spelade typ ett ölspel - Ring of Fire, det var det roligaste ölspel jag spelat :D Det kom till reglar hela tiden så tillslut så skulle man skåla med den till höger, ställa sig upp och så var det någonting mer, innan man skulle dricka någonting :) Det blev knäppt ;P

Igår hade vi en till klassfest då vi grillade, spelade brännboll och kubb :) Det var också himla kul, men kallt! Sen så for jag till Emils klassfest, tyckte att han också var tvungen att gå på sin, han har ju kört omkring på mig hela helgen! Det var också roligt :)

Idag är det en chill dag då jag ska ladda inför balen imorgon. Jag ska snart ha körlektion, jag har förresten bokat allt nu, halkis, uppkörning och teori, men säger inte när ;) Nog för att jag avslöjade det för hela klassen i lördags...

Nu måste jag springa :) Lite bilder, fast det blir nog mer sen :)









Som sagt , mer bilder sen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0