Göteborg!

Ahhh! Mina tänder gör så j*vla ont! Det blir fil till frukost idag alltså... Men när det gör ont då vet man ju att de rör på sig och det känns ju grymt bra! Förra gången jag var till tandis så var de förvånade att de flyttat sig så mycket! Kanske blir det kortare tid än planerat?! :)

Idag åker jag och Honey till fina Göteborg ;) Tåget går kring 6 ikväll, det ska faktiskt blir riktigt mysigt att åka tåg tycker jag. Vi har förberett med böcker, godis, kortlek och så ska jag göra kycklingsallad idag som vi ska ha med :) Det kommer bli mys tror jag! Jag såg förresten en liten reklam grej igår om en skoaffär i Göteborg som säljer skor i storlekarna 33-35½, jag måste dit och kolla för det skulle vara perfekt för mig med mina 35 or :/ Alla skor är typ för stora för mig :(

Vi har lite andra olika planer för vår resa. Imorgon ska vi ha en "strosardag", bara gå omkring och kolla lite och kanske gå i lite mindre affärer och så.. Vi ska kanske också åka Göteborgshjulet och fara till Botaniskaträdgården, inte för att nån av oss är intresserad direkt, men det verkar ju väldigt fint där ;) Någon av dagarna ska vi såklart på Liseberg, också ska vi ju shoppashoppa! en dag också, men då blir det mer de större shoppingcentrena :D Jag längtar till den dagen!

Sen, hör och häpna, så ska vi på VM-kval Sverige-Tjeckien (damer) på Lördagkväll :) Det ska bli sjukt kul!

Här ska vi bo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0