Packning på G

Nu packar jag för fullt här hemma! Snart ska vi åka.. Eller snart och snart.. Det är bara det att jag har bokat in en körlektion nu på eftermiddagen, så jag måste bli klar med allt innan det, för efter den så åker vi tll Göteborg! :) Jeeejj! Det ska bli så himla kul :)

Jag tror jag har packat alldeles för mycket, som vanligt! Och jag bara gissar att när jag kommer fram så kommer jag undra hur fan jag tänkte när jag packade ner det där! Hah! Jag har den där känslan av att jag glömt någonting heeela tiden, så nu går jag och slänger ner saker på måfå typ... Kanske en liten checklista behövs??

Smink (Mascara, Foundation, Superläppglanset, Solpuder) -Check!
Hårspray - Check!
Tvättaansiktetsaker - Check!
Fixahåretgrejer - Check!
Hårklämmor - Check!
Biljetter till Fotbollen - Check!
Börsen med allt som ska vara där i - hmmmm... Check!

Haha! Vad onödiga saker jag packat ;)



Kommentarer
Postat av: dessi

tack så mycket och detsamma :)

2010-06-28 @ 18:38:12
URL: http://dessib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0