Studentveckan!

Omg, dålig uppdatering igen! :P Börjar bli en dålig vana! Idag är jag sjuk, mimmi har smittat mig med sin förkylning så idag är jag hemma och laddar inför helgen! ;) Hehe.. Såhär kommer helgen + nästa vecka se ut :)

Lördag - Alstar med klassen, middag och sen party:) Innan det förfest:D
Söndag - Grillning + lekar med klassen :)
Måndag - Lugn dag, 2 körlektioner för mig
Tisdag - BALEN och sova över på Pitehavsbad med älsklingen (Jag har förresten hämtat min balklänning, den sitter ännu bättre nu än i våras och färgen är supersnygg nu när jag är lite brun :D )
Onsdag - Temafest med klassen :)
Torsdag - Pappa, Vera, Hjalmar och Farmor och Janne kommer upp, så jag längtar! :)
Fredag - STUDENTEN!!

Tror det blir en av de roligaste veckorna i mitt liv :D Yes! Imorgon ska jag dock till tandläkaren och dra åt tandställningen, vilket inte är så mysigt! Men jag ska ta och shoppa lite imorgon också eftersom att vi har fått en del av Prissepengarna nu :) Det blir lite smink till balen och kanske någonting snyggt till helgen :D Men på kvällen ska jag bara ha myskväll med älsklingen som ska vara så gullig och köra mig hela helgen, min lilla chaufför ;) Hehe..

Ny tubtop och nya shorts :) Eller halv nya i alla fall :D


Kommentarer
Postat av: Janne

Vi längtar också :)

2010-06-05 @ 19:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0