STUDENTEN!

Ojojoj! Nu är det en vecka sen senast! Och vilken underbar, speciell och oförglömlig vecka det varit!! Men det känns redan tomt att veta att jag aldrig mer kommer sitta på lektioner med Hannah och Jannie, vi hade så mycket kul för oss... Å andra sidan känns det som att ett helt nytt liv kommer börjar, jag kanske flyttar bort till hösten och ja gud, jag kan inte ens tänka på det utan att bli helt yr!

Om studenten då :) Vi hade fotografering halv 8 på morgonen, så jag klev upp klockan 5, hade prick en och en halv timma på mig innan vi behövde åka! Jag hade nog behövt liiite mer tid, men det blev ändå bra. Efter fotograferingen så var det såklart champagnefrukost i parken. Det var jätte mysigt, och att vi hade så bra väder också! Sen så var det stipendieutdelning i aulan och efter det betygsutdelning från mentorn + att vi fick våra diplom för att vi blivit Diplomerade Gymnasieekonomer :) Och sen så var det dags....

Jag, som var kortast i klassen, var en av de som fick stå längst fram i utspringningsledet! Gud vilken känsla när han som öppnade dörren sa att det var en minut kvar, och sen snart är det dags och tillslut NU är det dags! Också slog han upp dörrarna! Underbart! Vi skulle sjunga vår sång när vi sprang ut, men jag hade lite svårt för det för jag höll på att börja storgråta, vek som jag är ;) Sen en massa kramar och sen flaket, och jag var nog så uppe i varv då så jag minns inte så mycket av det!

Efter det så åkte hela min familj till Kaptensgården och åt underbar mat och hade jätte trevligt, sen körde de in mig och Emil till Luleå igen, till vårat hotell. Vi vilade, fixade oss och sen blev det utgång på Olivers där studentfesten var! Vi dansade, och dansade och dansade...

Här är lite bilder, men det kommer väl fler sen, Janne ska ge mig bilderna han tog och så också :)

På morgonen innan vi for till Luleå 



Jag, Jannie och Hannah!

Vi flickor igen <3

Champagnefrukost

BUBBEL!

Skål ;)

Puss på björnen jag fick av systern Vera - min sötnos :)

Vi 3 igen :)

Jag och min Hjalmar!

Vera och Hjalmar <3

Janne med min skylt :)


Phu! Jag kommer nog lägga upp fler bilder lite då och då från studenten, det är ändå den största dagen i mitt liv hittils :) Nu ska jag äta frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0