Annat som hände i veckan förutom UF

Haha! Jag orkade inte skriva ett enda långt inlägg om hela veckan! Gud så skönt att mässan är förbi, nu kommer vi ha mer tid till annat :)

I helgen så var vi i kanis och åkte madrass! Vi var där med Britta och Rickard! Det var jätte kul och mysigt. Och det gick himla fort att åka också ;) Hehe.. Det kändes precis som när jag och Britta var små och åkte madrass tillsammans, det var himla kul!

I veckan så har jag inte hunnit göra så mycket än att planera inför mässan, känns det som i alla fall.. Nej, det är nog så, jag har inte hunnit med någonting annat. Men nu är det ju som sagt över så:)

Idag så ska jag gå ut och gå med Britta, ha en körlektion och sen fara och träna på gymmet, tänkte jag i alla fall. Sen så tänkte jag hinna hem och göra det lite fint och mysigt innan Emil kommer hem. Funderar på vad vi ska äta... Hmm? Jag kommer nog på någonting.. :)

Här är lite bilder från kanis och veckan och så :)

Britta och Mimmi efter att vi kraschat med madrassen ;D


Backen i Kanis


Jag när vi satt vid elden :) Myspys!



Kommentarer
Postat av: Britta

HA HA! Vilken jäkla bild ;) ;)

2010-03-26 @ 10:39:13
URL: http://intesnabbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0