godnatt

HejHej :) Nu har jag just skrivit ihop ett personligtbrev till imorgon då jag ska på jobbsökarafton på Piteå Stadshotell :) Spännande! Hoppas att det kommer bli kul och att vi får ut någonting utav det. Emil ska också med, så håll tummarna ;)

Idag har jag varit och övningskört, det gick inte alls bra idag. Det är jobbigt, förra gången gick det hur bra som helst, men inte idag! Idag körde jag rakt in i en snödriva, och precis efter mig så kom det en annan övningskörare, pinsamt eller? Då kändes det verkligen som Den Lyckade och Den Misslyckade. Blä! Men imorgon har jag min första körlektion så vi får väl hoppas att det går bättre då :)

Annars idag så har jag varit och tränat med Emil, det var skönt, men jag mådde så illa så jag körde inte så super hårt ändå. Men bättre än inget, eller hur? :) Nu ska jag sova för det är tidig morgon imorgon! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0