Söndag, snart måndag :/

Hellu! Sista dagen på helgen, det är alltid lika jobbigt att inse att det är Måndag, IMORGON! Hu! Och vet ni vad? Jag har prov på tisdag men har glömt böckerna i skolan.. Suck... Det känns inte så bra, men jag får plugga som en idiot imorgon då alltså, kul!

I går hade vi vårt första kalas som Discoprisse UF, det var kul och vi har ett till kalas inbokat ganska snart, det känns också roligt. Så hela dagen igår bar vi saker och fixade iordning för kalaset. :) Sen så for jag hem till min Emil och sov där. Himla mysigt :) Idag har vi myst på hemma hos honom och så har vi varit och tränat, Beach 2010 säger jag bara! ;)

Köpte det här förra veckan :) Älskar den här mascaran!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0