Tisdag

Hej :) Idag har jag varit i skolan och haft prov i religion. Jag tror att det gick rätt bra :) Förutom det så har det inte hänt så mycket idag, jag ska snart baka chocklatchipcookies ;D Mums!! Sen så har jag lyckats med en så klantig grej idag, men jag kan tyvärr inte berätta det nu för det är för klantigt.. Suck..

Igår var jag såklart också i skolan, vi gjorde inte så mycket Vi fick fika av Ingrid för att vi varit så duktiga på mässan, det var mysigt :) Jag hade körlektion också, det gick bra. Tror jag i alla fall. Till er som övningskör eller har tagit körkort: Använde de bromsen när ni körde också? Han använder den minst två gånger per gång jag kör :S Hmm.. Men han sa då att det gick bra så vi kör på det ;)

Me today :






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0