Uppdatering

Hello! Vet ni, det känns som att tiden inte räcker till längre.. Skola, träna, plugga, Emil och en massa annat.. Bloggen? Ja.. Jag ska försöka skriva lite mer, nu har vi inte lika många prov längre så nu kanske det blir mer tid! :)

På lovet var ju jag och emil hos pappa, det var jätte mysigt och kul! Vi fixade med bilen, var med mina syskon också for vi in till Eskilstuna en dag och shoppade! Jag köpte ett par jeansleggings och ett nagellack och Emil köpte en massa snygga kläder!

Den här veckan så har vi fått tillbaks en massa prov, och de har gått jätte bra, jag är jätte nöjd! :) Sen så har jag bokat körlektioner, så mina första blir nu på tisdag och torsdag! Spännande!

Igår åt vi middag med Leo och Dessi, sen såg vi Melodifestivalen! Det var kul och mysigt :) Idag ska jag och Emil och träna sen ska vi hem till honom och äta palt :)

Lite bilder från senaste tiden

Läxläsning med minsta systern, Vera

Jätte God skagenmacka som vi åt i Eskilstuna

Emil <3

Söta Vera

Jeansleggins

Anna-Sara

Anna-Sara


Kommentarer
Postat av: Janne

Jag visste inte att du var så lättlurad. Jeansen du köpte är ju trasiga :(

2010-03-14 @ 13:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0