1 år idag!

Hej! Sitter med religionen ännu en gång och försöker skriva. Det går inte den här gången heller, men nu är det ju lite mer panik eftersom att den ska in imorgon. Suck! Och boken vi har är ju inte direkt att jubla över heller! Men men, ingenting kan ju göra mig på direkt dåligt humör idag inte, för idag har jag och älsklingen varit tillsammans i ett år <3 Det ska vi ju fira genom att åka till Göteborg efter studenten! Idag ska vi nog bara fira med en liten myskväll eftersom att det är måndag och Emil jobbar ju på dagarna nu och så, det ska bli mysigt! Det har i alla fall varit mitt mest underbara år hittils och fler blir det ;)

Förutom att ha suttit här och stirrat på skärmen så har jag varit och tränat imorse. Jag for ju aldrig och tränade igår, jag for ju bara ut och sprang och på kvällen mådde jag så illa så jag följde bara med Emil till gymmet och satt och hejjade på honom där :) Så idag sprang jag en halvtimma och sen cyklade jag och körde lite annat, det var himla skönt! Det blir kanske ett till pass ikväll, men vi får se :)

Nu ska jag försöka, igen, att skriva på det här.. Önska mig lycka till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0