Äntligen lördag!

Nu har jag klarat Matte C!! Jag är så himla lycklig och stolt över mig själv! Dessutom så köpte jag min studentklänning! jag ahr varit och tittat på den flera gånger men den har aldrig funnits i min storlek, men igår så fanns den! Så jag slängde allt jag höll i på Emil, högg klänningen och sprang och provade den, och den var perfekt! Helt jäkla perfekt! Så igår var det nog min lycko dag :) Jag ska ta ett kort på den så ska ni få se sen :)

När vi kom hem så gjorde vi tacos också kom Åsa och hennes barn och åt hos oss, det var jätte kul och jätte gott! Nu ska jag klä på mig och fara och träna med Emil, jag ska nog sola idag också, så att jag blir lite brun någon gång ;) Sen så är det födelsedagsmiddag som väntar, mamma fyller ju år idag, så grattis igen mamsen :)




Kommentarer
Postat av: Din Emil

du är så grymt duktig älskling. jag är otroligt stolt över dig och allt som du lyckats med hittils i livet. du är bäst! jagälskar dig!

2010-05-16 @ 20:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0