Fixat present till Honey :D

Så! Nu har jag fixat Emils present :) Egentligen tyckte jag att jag gjorde det förra veckan. Jag hittade då en perfekt grej och beställde från en sida, men har inte fått något svar, så jag har avbeställt det. Har istället gått och fixat det nere på en affär på byn så nu har de skickat efter det och det blev rätt så dyrt ;P Men men :)

Jag har nyss kommit hem från ett litet möte om Lördagen då det ska vara Astrid Lindgren tema på Storgatan. Alla barn som kommer utklädda till en Astrid Lindgren-figur får en liten överaskning, det bjuds på kakor och saft, sagostund, tipsrunda och lite annat kul för barnen :) Så, lite reklam för det:) Det ska i alla fall bli kul att vara med och fixa det!

Nu ska jag plocka lite här hemma och så ska jag sätta mig i solen sen en stund och bara mysa :)

Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Tjaa!

Vad tycker du om det du ser på min blogg just nu?

Jag bjuder på musik, festbilder, fotograferingar av olika slag, videoklipp, vardagslivet och events som t.ex modevisningar och intervjuer.

KRAM

2010-05-17 @ 11:23:12
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0