Göteborg!

Nu är det bokat och klart! Den 16:e juni åker jag och Emil tåg till Göteborg och stannar tills den 20:e! Det ska bli så himla mysigt och kul! Jag ser till och med fram emot att åka tåg, det kommer bli myspys ;) Vi planerar i alla fall att gå på liseberg en dag vad jag vet. Sen får vi se, men shoppa är ju också ett måste! :)

Nu är vi i alla fall hemma hos Emil, jag ska sova här inatt. Jag har inga lektioner imorgon så då ska jag istället plugga ännu mer inför provet på fredag, träna och fixa en present åt mamma som fyller år på Lördag :)

Nu vill älsklingen att jag ska komma och mysa :) Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Damn, du är ju borta på min födelsedag ju.. Huhu. Hur ska detta gå? ;)Jag känner att det rinner en liten tår ned för min kind nu...

Kram på sig min friend 4-ever.

Förresten, jag förlåter dig om du är borta. Bara så du vet! :)

2010-05-05 @ 21:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0