Ingen rubrik idag

Hello! Igår hann jag med Riskettan, träna och plugga, en givande dag alltså! :) Tränade inte så jätte länge, jag sprang i 40 minuter men sen så gick jag ju hem också, så det räknar jag som en timma ;) Man måste ju inte alltid vara så seriös :)

Idag har jag varit på skolan och haft den sista redovisningen. Nu är det bara ett prov i Internationellekonomi på Tisdag som jag har kvar sen så är det slut! Det var så härligt idag då klassen planerade studentveckan! Mycket kul blir det :D Idag blir det nog ingen träning däremot, det får bli en vilodag för jag känner mig inte helt 100 :/ Det får bli imorgon istället :)

Nu ska jag göra kycklingsallad :)


Den här bilden gillar jag ;D Hehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0