Jajajajajaaaa!

Äntligen! Nu har min superfina underbara kamera kommit! (och även min älskling har kommit hit, var jag tvungen att skriva...) Eller vi har faktiskt köpt den tillsammans, men den ska få bo hos mig :) Det är en fin rosa Casio med 10.1 mega pixels :) Super nice!

Sen så har jag tonat håret idag, det blev fint, en varmare färg. Ska köra den en gång till om någon vecka så blir den nog ännu bättre då :) Fast skillnaden syns inte på bilderna... Vad har mer hänt idag... Jo jag sov ju hos honey, sen på morgonen for vi och tränade och jag solade lite efter träningen. Efter det blev det lunch, Salsa från GoGreen med tonfisk och tortilliabröd. Mums!! Sen när emil for till skolan så gick jag hem till mig och så har jag fixat lite här hemma :)

My mama will goo craaazy! Hur kan jag lägga upp en bild på en smutsig spegel? ;) Well, här är den! Den är mer rosa än på bilderna men ni ser ju ändå, helt perfekt! Ibland undrar jag om jag kan vara ett litet teknikfreak ändå, innerst inne liksom. Jag kan bli helt uppskruvad av datorer, telefoner och ja... Kameror och så vidare. Fast.. Jag fick inte i USB-kabeln, så då fick älsklingen hjälpa mg innan jag bröt ihop. ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0