Lite shopping och lite från helgen

Har just tagit en paus från mitt rå-pluggande inför provet imorgon! Så blir det då man inte använder sin tid som man borde ;) Jag har inte pluggat alls i helgen faktiskt. Jag har bara varit med Emil och sett Eurovision, fightats lite med Emil som lärde mig en massa små knep, vilket kan vara bra att kunna om man är tjej :) Sen så har vi ätit suverän mat den här helgen också. Vad har vi mer gjort.. Hmm.. Jag var på stan i Torsdag, det känns längesen, och köpte nagellack, lite B.U.S grejer, ett par skor och lite underkläder :) Jag var även och kollade på nya telefoner för jag skulle verkligen behöva en ny! Men jag skämde ut mig så mycket på affären så jag gick därifrån ;) Haha!

Jo, jag har fått en jätte fin morgonrock av Emil, rosa såklart, och en handduk som även den var rosa, så nu har jag sånt hemma hos honom också, alldeles egna dessutom :D Det känns jättebra :)

Imorse var jag och mamma och tränade. Jag tränade inte så hårt för jag har årets träningsverk, vilket är konstigt eftersom att jag varit igång och sprungit och tränat hur länge som helst, och jag kan inte minnas att jag tränade hårdare än vanligt i Lördags, men igår och idag har jag haft en sjujäkla träningsverk. Hur stört?? Jaja :) Bättre att träna lite än ingenting alls :)

Nu ska jag fortsätta plugga, blä!

Doves Hudcreme med B.U.S-Effekt :) Tycker den funkar skit bra, men använder den inte förens jag börjat få lite egen färg :) Blir så lätt ränder.. Isadoras sprayapå B.U.S till ansiktet, funkar också jätte bra. Man behöver inget smink alls när man har den, vilket jag tycker är super skönt :)

Två nagellack från Viva la Diva, fina sommar färger :)

Fina skor med nitar på :) Perfekt till sommaren :D Dock så var de lite stora, konstigt för det är storlek 36 och den har jag haft i flera år, men nu mer så är den storleken för stor? Måste ha 35 och det säljs närstan inga damskor i 35, bara barnskor :/

Och min nya huvtröja, Love!! Hur skön som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0