Min dag

Nu ska jag sätta igång med matten, slutprov på fredag som sagt. Jag är så himlans nervös! Håll tummarna för att jag klarar det, för om jag gör det så är det ingen mer matte för min del! :D

Idag har det i övrigt varit en lugn dag. Först hade vi mattelektion och det gick jätte bra, jag gjorde ut häftet vi fått inför provet och började räkna om det igen. Nöta är det enda som gäller! Sen hade vi religion och sen internationellekonomi då vi fick veta vad vårt projektarbete ska handla om och så. Det lät inte helt tokigt :)

Sen efter skolan gick jag och Älsklingen en snabbis på stan innan bussen gick. Vi köpte glass och jag köpte en hårtoning och en spray. Hoppas toningen blir bra!! Sen när vi kom hem så for jag och klippte luggen på Clip In och kollade på lite balfrisyrer (la upp de jag gillade i förra inlägget). Och nu så har jag nyss ätit lasagne från igår :) Mums!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0