Min helg

Jag vet, ingen uppdatering i helgen... Dåligt! Men nu så :) Jag har ju haft en riktigt lång helg, från Onsdag tills imorgon, och det har varit hur skönt som helst, perfekt väder dessutom! Jag och Emil har varit med varandra typ hela helgen, det har varit jätte mysigt och vi har hunnit göra massa saker:) Emil  har bjudit mig på middag, Vi har varit hemma hos mig och krattat och rensat jordgubbslandet, och gud så bruna vi blev av det! :D Vi har varit på crusing, varit till storforsen och så har vi såklart myst på en massa.. Ja, det var som min helg i korta drag:)

 Idag ska jag ner på Gårdings och prata med en som jobbar där om "jippot" på storgatan nu på lördag, för vårt UF-företag är ju med och arrangerar :) Sen ska jag träna och förhoppningsvis sola om det nu är någon sol ;) Och ikväll så ska jag baka en tårta till Emil som fyller 19 imorgon, Grattis gubben ;) Han har beställt chokladtårta, hoppas den blir bra :)

Lite bilder från helgen :)

Jag och Emil <3 Jag har min nya klänning på mig, fast det syns ju inte så bra. Men den var då perfekt, perfekt för vardag, perfekt för fest :)



Efter en hel dag ute:) Äntligen brun :)

Emil bjöd mig på middag på Tresco :) Jag tryckte i mig en Rockford stek :)

Crusing i Piteå :) Vi åkte denna lilla sak :)

Och igår fick jag en fin bukett med rosa rosor av Emil :) Fint!


Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vilket fint hår! Hur får du så mycket volym?:)

2010-05-17 @ 12:55:24
URL: http://viinterkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0