Nu äre helg!

Det har varit en trött dag idag. Men ändå en bra dag :) Vi har jobbat jätte hårt på vårt ämnesintegredade projektarbete och vi kom jätte långt! Vi jobbade som in lektionerna imorgon så det blir en ännu längre helg :) Vi var även och åt vår företagslunch på Exotic, super gott! ;) Sen när jag kom hem så hämtade jag ut mitt paket från HM med en massa underkläder och en klänning. Jag tänkte lägga upp bilder på det och min studentklänning imorgon :) För nu är jag för trött ;O

Så.. Imorgon ska jag och träna, funderar på att gå en jäkla runda före jag går till gymmet och sen sola lite där också, efter att jag tränat :) Sen så ska jag nog försöka göra det sista i religonen och efter det så har jag då bara ett prov kvar sen så är det slut :) Jeejj!


Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Inte sova, men bara lägga mig och läsa och prata lte med Emil :) Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0