Sol!

Har just ätit frukost ute med mimmi :) Det är så himla skönt ute! Hon ska iväg till en kompis på ett tag och då ska jag gå till gymmet, springa lite och sen sola lite där :) Det är ändå lite väl kallt för att ligga och sola ute här än ;) Men jag ska i alla fall försöka vara ute typ hela dagen! Senare ikväll så blir det myskväll med älsklingen och systeryster :) Vi funderar på att se Taken, har hört att den ska vara bra :)

Jag tror att jag hittat en födelsedagspresent till Emil också, han fyller år nästa tisdag, den 18:e, hoppas att det kan bli som jag tänkt det, det skulle vara perfekt! Nu ska jag fixa till mitt rum lite och mig själv också för den delen :)




Kommentarer
Postat av: din bara din.

ja, vad tusan har duhittat på till mig din buse? ;) jagälskar och saknardig mest av allt i hela världen!

2010-05-16 @ 20:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0