Stan och prov :P

Nu är jag hemma från skolan. Jag hade en lektion idag och den började klockan två. Vi hade prov och det gick ju åt fanders! Jag hade inte pluggat på det som var på provet kan jag ju säga, det var ett himla konstigt prov så det känns som att jag pluggat en himla massa i onödan (på det som hon sagt var viktigt!!!) också kommer det massa andra grejer som typ citat och så.. Suck..

Jag hann i alla fall gå på stan idag. Jag köpte mig en ny jeansjacka, eller mamma köpte den egentligen för hon hade råkat ge bort min gamla ;) Haha! Men den här var nog ännu finare :)



Nu ska jag slänga i mig lite mat och sen ska jag och plugga med Ida och sen ska vi och träna och sola lite solarie :) Eller jag ska träna för Ida hade redan tränat idag så... :)

Kommentarer
Postat av: Janne

Prov i vad?

2010-05-10 @ 19:34:36
Postat av: matilda | besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

jättefin!



Besök gärna min smyckesaffär www.bambee.s, där finns bla handsmycken,armband,örhängen+mkt mera!

Snart också namnsmycken o ringar.

www.bambee.se

2010-05-13 @ 17:23:12
URL: http://typtilda.blogg.se/
Postat av: Din älskade

Åh, du är så grymt snygg älskling! jag älskar dig över allting annat på jorden. Längtar tills jag får höra din röst igen när vi ska prata snart ;)

2010-05-16 @ 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0