Tom skärm och massa gnäll ;)

Sitter och försöker skriva religonsuppgiften som jag har tills på tisdag, vilket inte går så bra. Det står still i mitt huvud, eller i alla fall på den fronten. Mitt huvud är helt upptaget av andra tankar, så som vad mer jag måste göra idag, vilken underbar sommar det känns som att det kommer bli, jobb, träning, Göteborgsresan och såklart, Studenten! Det är alltså massor av tankar som vimlar omkring i mitt huvud och jag kan inte riktigt få ur mig dem, kan inte riktigt koncentrera mig nu. Men det är väl så det ska vara? Såhär i slutet av allt?

Jag är i alla fall ledig idag och även imorgon. Vi har skrivit klart projektarbetet och därför har vi inget att göra förens nästa vecka på tisdag. Det blir alltså ännu en långhelg för mig, men det skadar väl aldrig? ;) Jag har varit och sprungit igår och idag och det har varit hur skönt som helst! Känns som att det är så mycket som legat inom mig som försvan bara jag fick pressa mig själv lite extra. Igår sprang jag 7 kilometer och idag blev det bara en runda på elljuspåret, men det var skönt ändå. Jag har inte gjort så mycket mer idag förutom suttit här och glott på en tom skärm. Jag har hunnit träffa Britta en snabbis och hon har gjort frågorna till tipsrundan på lördag, fixat svarslappar och plastat in vår egen mall som vi ska rätta efter! Vilken ängel!

Påtal om igår då jag var och sprang på gymmet... Jag hade på 2:an på tv:n (ja, jag vet, lite pensionersvarning där...) men det var ett lugnt och skönt program om djur eller någonting, och rösten som pratade var perfekt! Jag kunde verkligen koncentrera mig på att springa till det programmet, så när jag sprungit i 40 minuter så kommer det in två andra, en mamma och en dotter, tar dosan till tv:n och det underbara programmet och bara byter, utan att ens fråga om jag såg på det eller inte? Hallå? Gör man så? Jag sprang ju liksom och tittade på tv:n så det var ju rätt så jäkla uppenbart att jag tittade. Jäkla ******träskare! Precis lika respektlösa som de är på 7 bussen då man vill sova. ;) Haha! De avbröt i alla fall mitt fokus så jag sprang bara 10 minuter till tills jag inte orkade med deras oändliga sappande! Kanske skulle de ha koncentrerat sig mer på träningen än tv:n? (Jag kvalificerar mig snart i kategorin "BitterF*ttor", I know, men hallå lite respekt kan man ju ändå visa?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0