I skolan :P

Är på skolan, helt själv, det SUGER! Jag är är hur trött som helst idag. Jag försov mig så jag höll på att missa bussen och jag hann inte äta någon frukost heller.. Jag som verkligen måste äta frukost! Ingen bra dag det här alltså.. ;P

Fast.. Emil kom förbi mig en snabbis innan han åkte till jobbet och då fick han kortet som jag gjort till honom och en teckning på vad hans present ska vara för någonting. Han fyller ju 19 år idag, Grattis älskling!! Fast han fattade inte vad jag hade ritat, haha! Jag har i alla fall beställt två silverbrickor som man har på halsband där det står datumet för när vi blev tillsammans :) Jag tror han blev glad, han verkade i alla fall bli det ;)

Nu har Hannah och Jannie kommit och nu ska vi börja jobba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0