Pics

Efter mitt lite väl långa och tjatiga inlägg tidigare tänkte jag lägga in lite bilder : ) Tänkte sen idag eller imorgon lägga in bilderna som jag sagt tidigare att jag ska lägga in, men har inte hunnit.

Gud vad det går dåligt. Jag försöker verkligen komma på vad jag ska skriva men det står verkligen still. Religon är inte min grej, vilket kanske är lite komiskt med tanke på att mina föräldrar är präster, båda två ;P Men jag har tydligen inte ärvt det intresset.

Jag ska ta och fortsätta nu i alla fall, för om jag skulle bli klar, eller bara halv klar idag så är jag som ledig resten av min långa härliga helg! Men lite hjälp skulle ju inte skada ;)

Fick just veta att jag ska på Riskettan nu på tisdag. Har också bokat någon lektion då den veckan, så nu är det bara sätta igång igen nu när bilen här hemma är lagad och matte c inte upptar all min fritid :) Hoppas jag kan börja komma någon stans nu :)

Min nya fina klänning :) Den var tänkt som studentklänning men jag hittade en finare. Men den ska få vara hemlig ;) Jag har i alla fall fått min studentskor nu, de kan jag visa sen. Skit höga var de, får se hur det kommer gå, haha!


Fick en liten present av Emil igår, Duschcreme och scrubb från Björk & Berries med smultrondoft! Dom luktar så himla underbart! Jummy!


SolSolSol, varje jäkla dag! Hur underbart är inte det? Och iår har jag solat riktigt seriöst! Inga axelbandssträck, scrubb och lite Dove B.U.S på brännan, det blir perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0