Fredag och Lördag

Hello! Har haft ganska så fullt upp i helgen. I fredags for jag och Emil till Piteå och jag övningskörde dit, och det gick väl helt okej. När vi kom dit var vi tvugna att vara på hans skola ett tag men efter det så gick vi på stan och mös i det fina vädret. Jag hittade mig ett par fina jeansshorts som jag köpte. :) När vi kom hem så for vi och handlade till middagen, det blev utskuren biff med bearnaisesås, persiljesmör och klyftpotatis, det var hur gott som helst! Sen blev det mys i soffan med film och jordgubbar :)

Igår, lördag, så var det ju Astrid Lindgren tema på storgatan som vi höll i, det var kul och det kom rätt många barn :) Jag klädde ut mig till Ronja och Britta var Ida, Emil i Lönnebergas syster :) Det var som sagt rätt kul :) Efter det for jag och Emil hem till mig och vilade ett tag, sen gjorde vi middag och igår blev det helstekt fläskfilé med örtsky, bearnaisesås, klyftpotatis, rosévin och en god sallad, det var nästan ännu godare än i Fredags :D Vilka kockar vi är! Sen blev det soffan resten av kvällen och jag somnade som vanligt och var jätte pigg då vi skulle sova ;)

Idag är det plugga som gäller för mig, sen tänkte jag hinna med att träna också :) Men det blir nog lite senare idag:)

Fredag!



Mina nya shorts :)



Middagen igår



Gott ! :)



Och jag som Ronja ;) Och en knäpp emil i bakgrunden ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0