2010-11-09

Idag har jag ju varit lite sjuk, men där på eftermiddagen höll jag på att DÖ av tristess i min lilla lägenhet så jag gick ut på stan en sväng och köpte glöggmuggar som mamma betalade åt mig ;) Det var faktiskt hon som ringde och tipsade om dem och sa att jag kunde få dem.. Så tack mamsen! :D Sen så hittade jag en skinnkjol I MIN STORLEK, jag har letat ett tag och XS finns ju inte? Knäppt.. Och en adventsljusstake fick jag också med mig.. Sen mötte jag upp Emil och vi gick och handlade mat, så nu har vi ätit, druckit glögg ur mina nya muggar och sett film. Vi såg A-Team och jag tyckte den var hur bra som helst! Lätt en utav de bästa action komedierna jag sett :D

Mössa på! För idag var det kallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0