DISSDISSDISS

Okej, här kommer dagens FETDISS:

Tandläkaren! Jag ska dit idag, och finns det otrevligare människor? Alltså seriöst, förra gången jag var där (alltså här i övik) så satt människan och hittade på att det var mitt eget fel att jag stått i kö så länge för tandställningen. Eller han sa "Du kan ju inte typ skriva upp dig på listen när du börjat gymnasiet också tro att du ska få den på en gång". Idiot. Jag stod i kö redan när jag gick i 7:an.. Ja, hur som haver, allt var mitt fel, att han kom en kvart sent verkade vara mitt fel också. Nu när jag läser till sjuksköterska får vi lära oss hur viktigt det är att se människan i sin helhet, inte bara sjukdomen, tandläkare kanske bara inte vet att munnen tillhör en människa?

Så, nu känns det bättre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0