FATTAR INTE

Nu har jag kommit hem från skolan, vi har haft två föreläsningar och nej, jag kan inte berätta vad de handlar om eftersom att jag inte fattade. Alltså, om vi säger såhär, vår lärare (som är supersnäll och bra!) säger att man ska fråga så fort man inte fattar, problemet är bara att jag verkligen inte förstår alls, så jag kommer inte ens på VAD jag ska fråga? Någon som känner igen sig? Inte?

Nu ska jag städa lite här hemma innan honey kommer hem. Alltså, det är tal om utgång ikväll? Låter ju kul! Vi börjar ju inte förens 13.00 imorgon... Hmm.. Det skulle ju vara kul :)

Jag innan skolan, nu med smink för allas trevnad ;)




Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Snygging :):):)

2010-11-19 @ 15:50:15
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0