FRULLA

Nu har jag ätit frukos. Jag har haft en period då frukost har varit jätte jobbigt att äta för mig. Jag vet inte varför, men jag har nästan inte kunnat äta frukost, jag har mått så illa :/ Nu verkar det ha blivit bättre, för redan igår kväll började jag planera min frukost ;) Haha.. Varm choklad med leverpastejsmackor :D Mums! Hoppas det håller i sig, för jag klarar mig inte en dag till utan en bra frukost!!

Idag ska jag boka min bussbiljett till pappa :) Jag ska åka dit snart, det ska bli så roligt! Jag har längtat så mycket! Jag åker i slutet av november, och direkt efter det så ska jag och Emil på kryssning med hans jobb, roligt va? Jag längtar jätte mycket!

Nu ska jag fixa mig en aning, ser lite ut som ett spöke känner jag.. Ja, här har ni ju bevis för det:





Nej, jag är inte naken.. Jag har min sovtubtopp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0