HAPPYHAPPYHAPPY

Jag har lovat den här gången att jag ska ge allt jag säger allt jag har

Nu ligger jag i sängen och väntar på att emil ska komma hem med lit godis så ska vi ha myskväll, för det var ett tag sen jag verkligen kunde slappna av.. Nästa kurs börjar om på måndag, det är måndag snart men jag lever för ikväll...

Alltså jag är lycklig. Helt igenom lycklig. Visst kan jag vara ledsen, arg, stressad, men under de olika humören så är jag lycklig! Förstår ni? Jag har inte alltid varit det, det har varit mycket skit rent ut sagt, även om det var längesen så är det lätt att liksom fastna i det gammla, ni vet? Men varför ska man leva i det gammla? Det jag har nu är så mycket bättre.. :)

Han är en av sakerna som gör mig lycklig...


Kommentarer
Postat av: josse

tack=)<3

det är bara bra med mig:)

hitar du på ikväll då?=)



kram josse

2010-11-04 @ 19:13:25
URL: http://josefiineriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0