HUR GICK DET TILL?

Hallå, jag är ju dundersjuk idag? Vad hände här då? Förutom det vanliga socerfallet på morgonen (vanligt och vanligt, det var ett tag sen, men imorse slog det till med full kraft..) så dunkar mitt huvud, jag skojjar inte! Helt täppt i näsan och jätte ont i halsen! Kan det bara hända över en natt? Uppenbarligen..

Det känns inte bra, jag som hade nog svårt att förstå igår borde vara med idag.. Men det är ju kanske inte så snällt att sitta där och hosta hela tiden så de andra inte heller fattar kanske? Det kanske får bli en mysdag här hemma så att jag kan fara imorgon..

Det enda bra med detta är att jag kan använda min myströja en dag till ;)


Kommentarer
Postat av: m

är också sjuk. jobbigt :(

2010-11-09 @ 08:39:46
URL: http://theina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0