IGÅR

Godmorgon! Haha ;) Nä, jag vaknade faktiskt kring 8, mådde skitdåligt och sen somnade vi om igen till typ 2?? Jaja, man måste få göra sånt med ;) Mmm.. Jag hade skitkul igår! Verkligen jätte kul!

Vi började kvällen med att Mona-Lisa kom hit och åt och så drack vi lite finfina drinkar. Sen gick vi ner till Elin, Carro, Julia och julias kille och var där tills vi alla drog oss vidare till nygatan (typ några 100 meter härifrån ;) ) där typ resten av klassen var :) Det var grymt kul! :D Vi var där, dansade lite, sjöng ganska mycket, pratade med en massa och sen gick vi alla vidare till STUNG! Kul där med! Jag och Mona-Lisa sjöng Singstar ett antal gånger. Haha. Jag tyckte det gick skitbra för mig, tills jag insåg att jag kollat på fel färg ;)

Ja, där var vi rätt länge och dansade på och allt.. Jag fick dessutom världens fyllehicka? Den slutade ju aldrig! Två gånger dessutom, pinsamt.. Sen så gick vi hem och ja.. Emil hade visst himla roligt åt mig när jag kom hem låter det som.. ;)

En bild från innan, jag hade itne sminkat mig här riktigt...

Här skulle jag visst ta ett kort på min fina ring som är ett ankare ;)


Kommentarer
Postat av: Juulia!

haha men jag lyckades bota din hicka EN gång iaf ?;D

2010-11-07 @ 20:34:56
Postat av: Juulia!

haha men jag lyckades bota din hicka EN gång iaf ?;D

2010-11-07 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0