IT´S OVER

IT´S OVER!!!

Jag har som ni kanske vet vrålpluggat inför min första tenta :) Jag har ingen jäkla aning om hur det gick, det kan ha gått både och liksom.. Vi skickade även in vår uppsats idag så nu är den här kursen över, förbi, aldrig mer! Hur jäkla skönt är inte det? ;D Imorgon blir det fest i alla fall, då ska vi fira halloween, en vecka sent bara! Men det var skönt att det inte var förra helgen, då var nog allas huvuden fulla med KASAM, Genus, Hälsa och Ohälsa blablabla ;) Och vet ni va? Jag ska få en vadduktigduärsompluggatsåmycket-present idag av Emil, spännande va? Ihhh! Älskar presenter!

Älskar min nya tröja! Från Gina 199 :-


Kommentarer
Postat av: Anonym

spännande! men det är du värd!

2010-11-04 @ 15:23:35
Postat av: Juulia!

Haha skönt att denna kursen är över, men jag tror nog jag hade läst den tre veckor till om vi slapp vetenskaplig teori och metod! BLÄ

2010-11-07 @ 20:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0