LILLA ALVIN

Nu ligger jag i sängen och Alvin har kommit och lagt sig under täcket med mig.. Ja, han brukar faktiskt göra det, det är så mysigt. Jag minns första dagen vi hade honom. Han var så liten och rädd, rädd för mig och rädd för Emil. Han gömde sig under sängen, men när vi gick ut ur rummet för att låta honom vara och liksom få gå omkring själv så kom han springande till oss på en gång. Han ville inte vara själv alls! Det vill han fortfarande inte! Han ska alltid vara med, vad man än gör :) Sen satte vi oss och såg tv, efter ett tag hoppade han upp i mitt knä och somnade på en gång, han måste ha varit så himla trött! Gud, jag vågade inte röra mig på någon timma och väcka honom, men tillslut så gick jag och Emil och la oss och vem kom inte upp i sängen och la sig mellan oss? Jo Alvin :) Och det har han gjort från första dagen. Älskar min lilla Alvin!


Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

sv. jaa jag tkr den är bättre än den första :D

2010-11-09 @ 11:09:41
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Linda

Aw gud va söt!:D

2010-11-09 @ 15:21:00
URL: http://toosweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0