MYSPYS

Så nu har jag satt i färg i håret! Det var riktigt risigt innan alltså :/ Jaja, det ska bli jätte skönt med lite ny färg i håret :)

Vi har haft världens mysigaste helg! Igår var jag ju lite dålig, höhö, rätt skönt eftersom att vi bara låg och mös hela dagen jag och karln min ;) Vi såg film, Cop Out som jag tyckte var sådär, den var bra men inte så bra som jag trodde också såg vi Kopps. HAHA den är alltid lika bra! Idag har vi också bara myst och sett film, idag har vi sett The book of Eli som jag tyckte var så jäkla bra! Och nu ska vi snart fortsätta se Hotel Rwanda som jag gråtit till i en timma ungefär.. Ja, vi har alltså haft en filmhelg ;)

Jag innan vi började se film, nu är mina ögon helt röda för jag har bölat non stop i en timma nu..




Kommentarer
Postat av: lisen

stumpan, söt du är :D

2010-11-07 @ 20:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0