VETENSKAP HIT OCH DIT

Okej, nya kursen Vetenskapligteori och metod.. Ja, det är lika bra jag hoppar av, NO WAY IN HELL att jag klarar av det där?! Jag som tyckte det var svåra ord i omvårdnadens grunder-böckerna :( Är det bara jag som inte förstår?

Hur som haver, jag och Mona-Lisa gjorde värsta klippet idag! Köttfärs, 2500g för 74.50! Hur grejt? Ja, nu är det bara äta köttfärs kan jag ju säga.. Men det var ju billigt? Kul också att när vi gick ut från affären hade vi köpte precis samma saker ;) Haha, fast hennes kostade 2 kr mer?

Nu ska jag göra lite pastasås och överkoka pastan rejält så man slipper tugga den, mina tändersmärtar kära vänner.. Tandställning är inte på något sätt kul, det är en pina! Så, sås med överkokt pasta står på matsedeln idag!

Idag var det dessutom så kallt så min fina fjällrävenjacka fick åka på! Tur att man har fajmoj som klär en!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, du är kul :D

2010-11-08 @ 16:01:32
Postat av: Sanna

Hej !

Om du fick välja att vinna ett helt valfritt plagg ifrån Mahingo.com , vad skulle du välja då ?



Tala gärna om det för mig så kan du få vad du önskar:

http://moonzanna.se/2010/october/tavla-om-en-onskevist-ifran-mahingocom.html#comment

2010-11-08 @ 17:40:12
URL: http://moonzanna.se
Postat av: jennifer

gud va söt du är! haha håller med det du skrev hos paow fjällisar är varma man skiter väl i vad hon tycker :) :)

var gärna med och tävla om att bli kvällens blogg hos mig :) :)

2010-11-08 @ 18:13:05
URL: http://jenniferforsmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0