Älvsbyn

Nu är jag hemma i Älvsbyn igen. Mamma är i Turkiet så jag ska vara med mimsan hela helgen, gud vad mysigt! Det är verkligen jobbigt att vara utan henne! :( Vi ska i alla fall fixa mitt hår ikväll, se film och mysa, så jag har längtat!

Fasen, jag är ju riktigt tät den här månaden, trodde först inte hyran hade dragits men det hade den, Så nu har jag betalt av alla räkningar jag hade, det känns jäkligt bra! :) Men jag ska spara rätt mycket av det jag har kvar, vi ska ju åka utomlands om inte allt för länge, vi vet bara inte vart än ;)

En gammal dagens får ni, för jag hittar inte kablen ;) Höhö...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en fin bild på dej

2010-10-02 @ 16:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0