ÅNGEST

Jag är så töntig! Jag har årets ångest inför imorgon! Rollspel inför klassen.. Men va fan då! Det är, utan undantag det värsta jag vet! Jag trodde sånt där skulle vara över nu, men inte det! Jag vet då någon som inte kommer sova inatt. Jag är så nervös så jag dör. Visst ingen bryr sig, gör en rolig grej av det.. Men det går inte att göra det roligt när det värsta i hela världen är att prata inför en massa folk (sen ska jag inte bara prata utan spela en muslimsk MAN!! Kan det bli värre?)

Har ni inte förstått det så kanske ni förstår det nu. Jag överanalyserar allt. Ja då menar jag allt! Om jag pratar med en person jag inte känner så bra så kan jag stå och fundera jätte länge på hur den personen skulle kanske möjligtvis ta det jag säger fel och bli ledsen. Tillslut så står jag bara där, bestämmer mig för att vara tyst, för då blir ingen ledsen.. Suck. Väx upp anna-sara..

Nej, nu ska jag fara hem till lilla Alvin och mysa med honom och hoppas att det kan lugna ner mig en aning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0