BAJS VÄDER

Men huuuu! Vilken äckelväder det är! Såg att det snöade hemma i Älvsbyn, bra mycket bättre än det här slask, regn, snö(?) vädret i alla fall :/ Tur att jag kör bil till jobbet i alla fall.. Hoppas de spelar Monday morning när jag ska dit, älskar att sjunga (vråla?) medan jag kör.. Stackars Emil som måste sitta brevid och lyssna, Haha ;)

Nej, jag har fortfarande inte gjort någonting vettigt. Bråkat med Alvin.. Alltså, ni som har eller har aft kattungar, var era helt jäkla vilda också?? Alltså han är helt, ja jag vet inte vad! Sen så blir han jättemysig helt plötsligt..

JO NU KOM JAG PÅ VAD JAG TÄNKT BERÄTTA I EN EVIGHET MEN GLÖMT BORT!!! VI SKA PÅ KRYSSNING!! :D 26 November ska jag och Emil och hela hans jobb på kryssning, hur kul ska inte det bli då? ;D Tycker det är så jäkla kul att de får ta med deras flickvänner, jag har aldrig varit på kryssning :) Det kommer bli grejjt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad härligt ;D

2010-10-14 @ 09:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0