BUSYDAY

Godmorgon! Idag blev det en sovmorgon för oss, jag har nyss ätit frukost och ska sätta mig och plugga lite mer nu! Hoppas jag hinner läsa bort några kapitel nu så att jag hinner gå ut i det fina vädret sen! Det är sol och fint ute idag! Underbart! Emil ska ta tvättstugan idag och jag ska fara iväg på veckohandlig när jag tar pluggpaus, det ska bli så skönt att komma ut! Sen blir det storstädning igen, lite höststädning, jag ska plocka bort lite gammalt och in med lite nytt och fräscht för hösten tänkte jag :) Kul va? ;) Sen ska jag baka någonting, jag vet inte vad än, men någonting i alla fall ;)


Kommentarer
Postat av: maria

sv: jag gör inget annat än att hålla med dig! hoppas allt är bra med dig, kram! =)

2010-10-24 @ 14:08:15
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0