Dagens Diss!

Nu sitter jag och pluggar för fullt.. Jag vet inte vad jag tycker om de här böckerna, det känns lite för mycket liksom. När jag läser så tänker jag bara "Fan.. Den här meningen hade man kunnat göra så mycket enklare".. Det känns som bara för att det är på Universitet så ska man använda så svåra ord, som ingen förstår. Jag får läsa samma mening om och om igen tills jag fattar.. Och nej, så dum är jag inte ;) Men seriöst, varför tjorva till det så jäkla mycket? Varför inte bara skriva det så enkelt och bra som möjligt? Jag menar, risken för missförstånd minskar ju liksom.. Nej..

DAGENS DISS

De som måste hävda sig själv genom att prata så att man inte förstår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0