DÅLIGT

Godmorgon! Det blev ingen vidare uppdatering igår eftersom att jag pluggade hela dagen typ :) Jag och Mona-Lisa började på en test-tenta, men vi hann inte färdigt för vi for och handlade kakor så att vi skulle kunna dricka upp hennes mjölk innan den blev gammal ;) Men vi ska fortsätta med den någon annan dag :)

Efter middagen så for vi på Body Pump och jag ökade på vikter och dog inte av det! Det känns så jäkla skönt att veta att man blivit starkare! Idag ska jag på Afro och Pumpen :)

Sen så har jag kommit på vad jag ska vara på Halloween! Känner mig asnöjd med det, nu behöver jag bara köpa in en liten hatt och knästrumpor ;) Det kommer bli grejt!

Idag är det svinkallt :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0